Løb

SK-AL Cannonball arrangeres af Sund Kost – Aktiv Livsstil. Løbet afholdes i privat hjem under hyggelige forhold. Af den grund har vi et deltager max til de løb vi afholder. Der er fokus på det sociale – også efter løbet. Vi arrangerer også pop-up løb forskellige steder, hvilket vil fremgå under det enkelte løb.
Løbet fra hjemmeadressen er et rundeløb på 5 eller 7 km, hvor du selv står for tidstagning. Løbet foregår i Sorø , i området Frederiksberg/Lynge. Hvilken runde der benyttes fremgår under detaljer på det enkelte løb – se mere under løbskalender. Distancerne er som regel op til halvmarathon. Marathon oprettes, hvis der er min. 5 der har ønske om at deltage. Ved start/mål er der depot med vand, sodavand, cacao, frugt, sødt og salt. Efter løbet er der kaffe/te og kage. Udvalget kan variere til de forskellige løb. Depot passeres for hver runde.
Der er mulighed for at benytte toilet i huset.

Næste løb er:
Pop Up på Kongebroen 9/5-24 (Kr. Himmelfart)
Det tossede skovløb 31/5-24
Se mere info og flere løb her

Deltagerantal: Max. deltagerantal til løbene fra hjemmeadressen, er som udgangspunkt 35 personer (sommer) og 25 personer (vinter), hvis andet ikke er nævnt under de enkelte løb. Ved to starter kan deltagerantallet være anderledes.

Planlagte løb – Se menupunkt løbskalender for kommende løb, tid, sted, pris og andet info. Her finder du også ruten der benyttes, når denne er klar.

Tilmelding sker via SMS 2231 7259 eller info@sundkost-aktivlivsstil.dk – husk at notere navn, distance og løbsdato. Betaling på MobilePay til 2231 7259 (Tina Nørgaard), når du har modtaget bekræftelse på tilmelding.
OBS! Bemærk venligst, at du først sættes på startlisten når betaling er modtaget, og tilmelding ses derefter som gældende!

Deltagergebyr – Står under det enkelte løb i løbskalender

Diplom – Kan efter ønske sendes som PDF

Ved tilmelding accepteres at deltagelse sker på eget ansvar, dit navn må fremgå på startlisten, samt billeder der er taget i forbindelse med løbet, må bruges på hjemmesiden og SoMe.

Parkering – Det er ikke muligt at parkere ved startstedet, da disse pladser er forbeholdt beboerne. Derfor henvises der til parkering ved Frederiksberg hallen, Smedeparken 1. Derfra er der ca. 300 m sti til startstedet. Se kort her

Ændring af distance: Hvis du ønsker at opgradere eller nedgradere skal dette gøres inden løbet sættes i gang.

Afbud/aflysning: Ved afbud til et tilmeldt løb senest 24 timer før, overføres dit beløb til et senere løb. Deltagergebyr refunderes ikke, men du er velkommen til at give starten til en anden. Ved arrangørens aflysning af løb, tilbagebetales beløb til deltager, eller overføres til et senere løb. Ved for sent, eller manglende afbud går pengene til kaffekassen.

Ruter: Ruten er afmærket med orange flag eller markeringsspray, og der løbes i blandet terræn med asfalt, græs/grus og skovstier. Se ruterne her: Løberuter

OBS: Løbene afholdes ikke ved mindre end 5 deltagere! Dette gælder alle distancer.

Deltagelse: Vores almindelige løb har ingen tidsgrænse, og du er også velkommen til at gå runderne. Løbene er for alle – dog gælder disse vilkår for børn og unge: børn under 12 år kun ifølge med en voksen. Ved halvmarathon er aldersgrænsen 15 år.

Følg os på Facebook hvor vi har gruppen SK-AL Cannonball https://www.facebook.com/groups/420740096290604
Og på Instagram skal_cannonball

Vi glæder os til at se dig
Tina & Kim – løbsarrangører

Der løbes efter reglerne for Klub 100 Halvmarathon og Cannonball principperne: Du er selv ansvarlig for din tid, og at skrive den på startlisten efter du er kommet i mål. (din tid kan aflæses på stopuret i huset, i fald du ikke har ur)
Uret må ikke stoppes undervejs.
Urets autopausefunktion skal være deaktiveret.
Uret slukkes først når du har passeret mål.

For at løbet er gyldigt jf. reglerne for Klub 100 Halvmarathon og Dansk Halvmarathonklub skal der stille 5 halvmarathonløbere op, og 3 skal gennemføre løbet.
>>Se regler her<<